Mange af vores patienter er kommet hos os i mange år. Det er vi stolte af, men også ydmyge overfor – det forpligter nemlig.
Patienttilfredshedsundersøgelse
Vi vil gerne give vores patienter en både tryg og professionel oplevelse, hver gang de kommer på klinkken. Det er vigtig for os at kende deres holdning til behandlingerne og servicen her på klinikken. Derfor laver vi jævnligt en patienttilfredshedsundersøgelse. Den seneste blev gennemført i efteråret 2017. Den viste, at vores patienter er meget tilfredse med vores behandlinger, personalet og klinikken.
Årets kundeoplevelse
XX ringede 5 dage før jul for sin mor på over 100 år: ”Min mors kunstige tænder er blevet væk på hospitalet, og hun ville altså meget gerne have lavet nogle nye inden Jul”.
Normalt tager det mindst 10 dage, men vi påtog os selvfølgelig opgaven, og måtte benytte en speciel og meget krævende teknik vi kalder "at modellere aftryk i munden”.
Som sagt så gjort, og nogle dage efter var vi klar til at levere. Sidste dag før jul fik den friske dame sat sin nye overmund i og udbrød ”Neiiiiij, hvor sidder de godt!”
Patient-udtalelse
“Jeg er kommet på klinikken hele mit liv, og har altid været 100 procent tilfreds.”
Patient-udtalelse
“Venlig behandling og overholdelse af samtlige behandlings- og eftersynsdatoer”
Patient-udtalelse
"Både venteværelse og behandlingsrummet er lyse og indbydende. Rar tandlæge og klinikassistent.”
Patient-udtalelse
“Jeg har følelsen af, at jeg får lavet mine tænder godt. Og at der bliver taget hensyn til min betaling.”